Postings mit dem nächsten Witz, dem nächsten „Wo ich gerade bin“ sind nicht die, die für Follower (Kunden und Empfehler) relevant sind. Sie führen zu nichts, so Josh Haynam
Langfristig erfolgreiche sind eher die, die einem selber vielleicht „langweilig“ erscheinen. Zum Beispiel die Antwort auf eine oft gehörte Frage, die man selber gar nicht mehr hören mag. Mit Link zu einer Antwort, die wirklich hilft, Klarheit schafft, und (warum nicht?) unterhält, ins Thema führt und hin zur Lösung führt. Josh Haynam bringt es mit seinem Artikel auf den Punkt und gibt wichtige Hinweise und „Insights“
"„Once you begin to create „boring“ content, you’ll find that the easy questions to answer will be gone quickly. There has to be a strategy in place for consistently finding new content ideas. Here are three ways to continually find winning ideas.
Keep a List of Questions. Every time someone asks you a question there is an opportunity to create a new „boring“ post. I believe in something called the 10X rule, which means that if one person asks a question, there are at least ten others who have the same question — they just didn’t ask it. Think back to your days in school: How many times did you wait for someone else to ask a question you had? People still do that in the real world, so keeping a list of questions people ask ensures your idea queue is always full. I put every question in a new Trello card and have a number next to each question that represents the number of times that particular question has been asked…“"
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